Ondersteuning

Word FORWARD Friend

Organisaties in de juridische sector die (de activiteiten van) Stichting FORWARD
financieel willen ondersteunen nodigen wij graag uit om zich aan te sluiten bij ons netwerk
als FORWARD Friend. De mogelijkheden zijn als volgt:

Small FORWARD Friend

Voor organisaties met minder dan 25 juristen wereldwijd

€250 per jaar

Medium FORWARD Friend

Voor organisaties met 25 – 75 juristen
wereldwijd

€750 per jaar

Large FORWARD Friend

Voor organisaties met meer dan 75 juristen wereldwijd

€1.500 per jaar

Steun FORWARD door middel van een vrijwillige bijdrage

Voor een vrijwillige en vrijblijvende bijdrage aan Stichting FORWARD kan je Stichting FORWARD eenmalig of jaarlijks steunen door middel van een donatie.

Dit kan via deze link

Financiële verantwoording

Financiële bijdragen worden aangewend voor de promotie en organisatie van Stichting FORWARD, in het bijzonder de door Stichting FORWARD georganiseerde events. Stichting FORWARD streeft naar een zo kostenefficiënt mogelijke organisatie; alle werkzaamheden van betrokken juristen (inclusief het Bestuur en Raad van Toezicht) zijn onbezoldigd en veel overheadkosten worden gedragen door de FORWARD Founders en FORWARD Friends.