FORWARD zoekt enthousiaste leden voor de evenementencommissie en het bestuur

Nieuws > FORWARD zoekt enthousiaste leden voor de evenementencommissie en het bestuur >

FORWARD zoekt enthousiaste leden voor de evenementencommissie en het bestuur

FORWARD is op zoek naar mensen die zich actief willen inzetten voor FORWARD en de organisatie van FORWARD evenementen. Lijkt het jou leuk om het FORWARD team te komen versterken?

Iedere jurist (zowel LHBT en niet LHBT) is van harte uitgenodigd om actief te worden door toe te treden tot:

• de evenementencommissie, waarbij je betrokken bent bij de organisatie – en meedenkt over de invulling – van de netwerkborrels en andere evenementen die FORWARD organiseert; en / of
  • het bestuur, waarbij je betrokken bent bij algehele organisatie en strategie van FORWARD en contacten onderhoudt met onder andere de FORWARD Founders & Friends en de Raad van Advies. De functies binnen het bestuur verschillen in intensiteit, maar zijn elk goed te combineren met een baan als jurist en/of in de advocatuur. Daarnaast is een bestuursfunctie een uitgelezen mogelijkheid om je netwerk verder uit te breiden.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om onderdeel te worden van het FORWARD team? Please step FORWARD en maak je interesse (informeel) kenbaar door een e-mail te sturen aan secretaris@stichtingforward.nl. Mocht je vragen hebben over de vacature, stuur dan ook een e-mail aan secretaris@stichtingforward.nl.